Monday, September 5, 2011

Lawatan keluarga semperna hari raya

Hari sabtu lepas bersamaan 5 syawal, rumah aku memerima kunjugan yg tak putus2. Alhamdulillah murah rezeki. Thanks pada keluarga abg man, keluarga abg Zam, keluarga deris, keluarga abg rahim dan tak lupa jugak pada kak nah & keluarga abg din & kak anum.

Paling terkejut dapat kujungan dari keluarga Abg din & kak anum(family yg jaga danial, danish & hakimi masa kecik). Mereka tak pernah lupa datang rumah aku dan aku amat terharu dengan kunjugan mereka. Serba sedikit mengenai abg din & kak anum nie, jasa mereka tak akan aku lupakan seumur hidup aku. Mereka jaga anak2 aku dari kecik terutama danial dari 1 hingga 5 tahun. Mereka nie angapkan anak2 aku macam anak2 dia orang. 

Tak pernah aku dengar dia org mengeluh apatah lagi berkira pasal jaga anak2 aku nie, masa tu ekonomi aku pun tak berapa stabil tapi dia org tak kisah pun dan masih sanggup menjaga walaupun bayaran dia tak seperti di nursery. Dan teringat aku masa wife aku bagitau tau yg aku nak masukkan anak2 aku kat nursery, kak anum dan abg din sedih sangat2 masa tu aku takde tapi wife aku yg cite. Tapi masa tu memang aku terpaksa memandangkan aku pun dah berpindah agak jauh dari rumah mereka. 

Berbalik pada cerita hari raya tadi, rumah aku meriah dengan kehadiran anak2 sedara, kira huru haralah sekejab. Tapi tak apalah raya kan setahun sekali apa salahnya. Gambar2 kat bawah nie dirakamkan semasa kunjugan para tetamu dirumah aku. Moga raya akan datang sama meriah dengan kehadiran mereka insyallah.

Anak2 saudara aku

Kak Zarah

Mak

abg man & deris

Abg Zam

Tengah promote make up

Keluaraga Abg Din & Kak Anum

No comments: